[صفحه اصلی ]   [Archive] [ English ]  
:: صفحه اصلي :: درباره نشريه :: آخرين شماره :: تمام شماره‌ها :: جستجو :: ثبت نام :: ارسال مقاله :: تماس با ما ::
بخش‌های اصلی
صفحه اصلی::
اطلاعات نشریه::
آرشیو مجله و مقالات::
برای نویسندگان::
برای داوران::
ثبت نام و اشتراک::
تماس با ما::
تسهیلات پایگاه::
بایگانی مقالات زیر چاپ::
::
جستجو در پایگاه

جستجوی پیشرفته
..
دریافت اطلاعات پایگاه
نشانی پست الکترونیک خود را برای دریافت اطلاعات و اخبار پایگاه، در کادر زیر وارد کنید.
..
:: فصلنامه علمی - ترویجی مهارت آموزی ::
 | تاریخ ارسال: ۱۳۹۷/۸/۷ | 
محور های  مقاله نویسی برای نشریه علمی _ ترویجی مهارت آموزی
  1. چرخش های تحولی در آموزش های مهارتی براساس چارچوب صلاحیت حرفه ای ملی
  • تحلیل محتوای قانون از منظر الزامات  تغییر در آموزش های حرفه ای
  • چرخش های تحولی در آموزش های حرفه ای
  • تاثیر چرخش های تحولی در محتوا، روش اجرا و ارزشیابی شایستگی در آموزش های حرفه ای
  • سازماندهی سنجش شایستگی در راستای صلاحیت حرفه ای ملی
  1. ساختار استانداردهای شغلی و حرفه ای سازگار با چارچوب صلاحیت حرفه ای ملی
  • چارچوب عملیاتی صلاحیت حرفه ای ملی
  • بررسی میزان تاثیر چارچوب صلاحیت حرفه ای ملی در نظام تدوین استانداردهای شغلی و حرفه ای
  • چارچوب پیشنهادی فرایندهای تدوین استانداردهای شغلی و حرفه ای
  • تحلیل سطوح صلاحیت حرفه ای ملی در قانون نظام جامع از منظر دامنه شمول در آموزش های حرفه ای
  1. مراکز ملی سنجش صلاحیت حرفه ای ساختار و فرایندها
  • تحلیل قانون نظام جامع از منظر ایجاد مراکز ملی سنجش صلاحیت حرفه ای
  • ساختار مراکز سنجش ملی صلاحیت حرفه ای از دیدگاه الزامات توصیف کننده های سطوح صلاحیت حرفه ای
  • فرایندهای سنجش صلاحیت حرفه ای براساس شایستگی های سطوح و بسندگی و تنوع شواهد برای قضاوت
  • استقرار مراکز سنجش صلاحیت حرفه ای ملی در کشور تمرکز و واگذاری
  1. هدایت حرفه ای و شغلی و استلزامات چارچوب صلاحیت حرفه ای ملی
  • الزامات قانون نظام جامع فنی و حرفه ای برای هدایت حرفه ای و شغلی
  • چارچوب هدایت حرفه ای برای آموزش شایستگی و توسعه حرفه ای
  • مدل های سازماندهی نظام هدایت حرفه ای و شغلی سازگار با چارچوب صلاحیت حرفه ای ملی
  1. صلاحیت حرفه ای مربیان آموزش های مهارتی سازگار با چارچوب صلاحیت حرفه ای ملی
  • تحلیل سطوح صلاحیت حرفه ای ملی در سطوح 1و2و3 از دیدگاه توصیف کننده های سطوح صلاحیت
  • الزامات توصیف کننده های سطوح صلاحیت حرفه ای برای صلاحیت حرفه ای مربیان
  • چارچوب مفهومی صلاحیت حرفه ای مربیان از منظر شایستگی های پداگوژیک، شایستگی های غیر فنی، شایستگی های فنی
  1. سنجش مبتنی بر صلاحیت حرفه ای ملی در استانداردهای شغلی و حرفه ای
  • ویژگی های سنجش مبتنی بر صلاحیت حرفه ای
  • ارتباط ساختاری و مفهومی صلاحیت حرفه ای و شایستگی حرفه ای
  • فرایندهای سنجش مبتنی بر صلاحیت حرفه ای
  • انواع سنجش مبتنی بر صلاحیت حرفه ای و شایستگی
  • مدل های اجرایی سنجش صلاحیت حرفه ای
  1. صلاحیت حرفه ای آزمونگران و ارزیابان ارشد براساس استانداردهای مراکز ملی سنجش و صلاحیت حرفه ای ملی
  • الزامات سنجش صلاحیت حرفه ای ملی برای آزمونگران و ارزیابان ارشد
  • تحلیل مضمون توصیف کننده های سطوح صلاحیت حرفه ای ملی برای طراحی صلاحیت حرفه ای آزمونگران حرفه ای و ارزیابان ارشد سنجش ملی
  • چارچوب استاندارد صلاحیت حرفه ای آزمونگران برای اجرای آزمون های انتخاب و آموزش
  • چارچوب عملیاتی آزمون و انتخاب و اعطای گواهینامه صلاحیت حرفه ای آزمونگران با متغیرهای تحولات فناوری و  تغییرات دنیای کار
  1. ساختار و محتوای آزمون های سنجش صلاحیت حرفه ای براساس شایستگی
  • چارچوب مفهومی سنجش مبتنی بر صلاحیت حرفه ای
  • انتخاب سطوح سنجش مبتنی بر صلاحیت حرفه ای سطح ورودی، سطح فرایند، سطح عملکردی
  • انواع آزمون های سنجش صلاحیت حرفه ای (360 درجه، روبریک و .......)
  • چارچوب طراحی آزمون های صلاحیت حرفه ای در سطوح 1و2و3 براساس توصیف کننده های سطوح
  1. برنامه ریزی درسی براساس شایستگی حرفه ای در آموزش های غیررسمی مهارتی
  • شایستگی حرفه ای ( اجزا و عملکرد)
  • فرایند برنامه ریزی درسی براساس شایستگی حرفه ای و صلاحیت حرفه ای ملی
  • چارچوب استانداردهای شایستگی حرفه، ارزشیابی حرفه و آموزش مبتنی بر صلاحیت حرفه ای
  • چارچوب طراحی پودمان های شایستگی حرفه ای مبتنی بر شغل
  1. نیازسنجی شغلی و حرفه ای در آموزش های غیر رسمی براساس صلاحیت حرفه ای ملی
  • چارچوب نیازسنجی شغلی مبتنی بر صلاحیت حرفه ای ملی
  • انواع نیازسنجی در حوزه آموزش های فنی و حرفه ای غیر رسمی
#didgah_signature#/#signature#/00000000-0000-0000-0000-000000000000/e0e7c734فرایند نیازسنجی دنیای کار مبتنی بر استاندارد طبقه بندی مشاغل کشور ISCO 2008
 
  
تسهیلات مطلب
سایر مطالب این بخش سایر مطالب این بخش
نسخه قابل چاپ نسخه قابل چاپ
ارسال به دوستان ارسال به دوستان


CAPTCHA code
::
کلیدواژه ها: فصلنامه | صاحب امتیاز |
دفعات مشاهده: 348 بار   |   دفعات چاپ: 65 بار   |   دفعات ارسال به دیگران: 0 بار   |   0 نظر
فصلنامه مهارت آموزی Quarterly Journal of Skill Training
Persian site map - English site map - Created in 0.17 seconds with 41 queries by YEKTAWEB 3764