قابل توجه شرکت کنندگان و ارائه دهنگان مقاله در فصل نامه سازمان آموزش فنی و حرفه ای کشور
در خصوص ارائه مقاله ذکر نکات زیر و رعایت آن الزامی می باشد:
-
عنوان قید گردد.
-
اسامی نویسندگان به همراه ایمیل و شماره تلفن ضروری می باشد
-
چکیده
-
کلید واژه (کلمات کلیدی)در پایان چکیده
-
پیشنه تحقیق.
-
روش شناسی تحقیق ( روش تحقیق ، اهداف،فرضیه اولیه یا اصلی ، جامعه آماری ، روش نمونه گیری با حجم نمونه در صورتی که جامعه آماری مورد نظرموجود باشد).
-
بحٍث و نتیجه گیری
-
پیشنهادات
-
منابع و ماءخذ
(منابع به روش APE )
۱۰ – تعداد صفحات ۱۵
محور های مقاله نویسی برای نشریه علمی _ ترویجی مهارت آموزی
-
چرخش های تحولی در آموزش های مهارتی براساس چارچوب صلاحیت حرفه ای ملی
-
تحلیل محتوای قانون از منظر الزامات تغییر در آموزش های حرفه ای
-
چرخش های تحولی در آموزش های حرفه ای
-
تاثیر چرخش های تحولی در محتوا، روش اجرا و ارزشیابی شایستگی در آموزش های حرفه ای
-
سازماندهی سنجش شایستگی در راستای صلاحیت حرفه ای ملی
-
ساختار استانداردهای شغلی و حرفه ای سازگار با چارچوب صلاحیت حرفه ای ملی
-
چارچوب عملیاتی صلاحیت حرفه ای ملی
-
بررسی میزان تاثیر چارچوب صلاحیت حرفه ای ملی در نظام تدوین استانداردهای شغلی و حرفه ای
-
چارچوب پیشنهادی فرایندهای تدوین استانداردهای شغلی و حرفه ای
-
تحلیل سطوح صلاحیت حرفه ای ملی در قانون نظام جامع از منظر دامنه شمول در آموزش های حرفه ای
-
مراکز ملی سنجش صلاحیت حرفه ای ساختار و فرایندها
-
تحلیل قانون نظام جامع از منظر ایجاد مراکز ملی سنجش صلاحیت حرفه ای
-
ساختار مراکز سنجش ملی صلاحیت حرفه ای از دیدگاه الزامات توصیف کننده های سطوح صلاحیت حرفه ای
-
فرایندهای سنجش صلاحیت حرفه ای براساس شایستگی های سطوح و بسندگی و تنوع شواهد برای قضاوت
-
استقرار مراکز سنجش صلاحیت حرفه ای ملی در کشور تمرکز و واگذاری
-
هدایت حرفه ای و شغلی و استلزامات چارچوب صلاحیت حرفه ای ملی
-
الزامات قانون نظام جامع فنی و حرفه ای برای هدایت حرفه ای و شغلی
-
چارچوب هدایت حرفه ای برای آموزش شایستگی و توسعه حرفه ای
-
مدل های سازماندهی نظام هدایت حرفه ای و شغلی سازگار با چارچوب صلاحیت حرفه ای ملی
-
صلاحیت حرفه ای مربیان آموزش های مهارتی سازگار با چارچوب صلاحیت حرفه ای ملی
-
تحلیل سطوح صلاحیت حرفه ای ملی در سطوح ۱و۲و۳ از دیدگاه توصیف کننده های سطوح صلاحیت
-
الزامات توصیف کننده های سطوح صلاحیت حرفه ای برای صلاحیت حرفه ای مربیان
-
چارچوب مفهومی صلاحیت حرفه ای مربیان از منظر شایستگی های پداگوژیک، شایستگی های غیر فنی، شایستگی های فنی
-
سنجش مبتنی بر صلاحیت حرفه ای ملی در استانداردهای شغلی و حرفه ای
-
ویژگی های سنجش مبتنی بر صلاحیت حرفه ای
-
ارتباط ساختاری و مفهومی صلاحیت حرفه ای و شایستگی حرفه ای
-
فرایندهای سنجش مبتنی بر صلاحیت حرفه ای
-
انواع سنجش مبتنی بر صلاحیت حرفه ای و شایستگی
-
مدل های اجرایی سنجش صلاحیت حرفه ای
-
صلاحیت حرفه ای آزمونگران و ارزیابان ارشد براساس استانداردهای مراکز ملی سنجش و صلاحیت حرفه ای ملی
-
الزامات سنجش صلاحیت حرفه ای ملی برای آزمونگران و ارزیابان ارشد
-
تحلیل مضمون توصیف کننده های سطوح صلاحیت حرفه ای ملی برای طراحی صلاحیت حرفه ای آزمونگران حرفه ای و ارزیابان ارشد سنجش ملی
-
چارچوب استاندارد صلاحیت حرفه ای آزمونگران برای اجرای آزمون های انتخاب و آموزش
-
چارچوب عملیاتی آزمون و انتخاب و اعطای گواهینامه صلاحیت حرفه ای آزمونگران با متغیرهای تحولات فناوری و تغییرات دنیای کار
-
ساختار و محتوای آزمون های سنجش صلاحیت حرفه ای براساس شایستگی
-
چارچوب مفهومی سنجش مبتنی بر صلاحیت حرفه ای
-
انتخاب سطوح سنجش مبتنی بر صلاحیت حرفه ای سطح ورودی، سطح فرایند، سطح عملکردی
-
انواع آزمون های سنجش صلاحیت حرفه ای (۳۶۰ درجه، روبریک و .......)
-
چارچوب طراحی آزمون های صلاحیت حرفه ای در سطوح ۱و۲و۳ براساس توصیف کننده های سطوح
-
برنامه ریزی درسی براساس شایستگی حرفه ای در آموزش های غیررسمی مهارتی
-
شایستگی حرفه ای ( اجزا و عملکرد)
-
فرایند برنامه ریزی درسی براساس شایستگی حرفه ای و صلاحیت حرفه ای ملی
-
چارچوب استانداردهای شایستگی حرفه، ارزشیابی حرفه و آموزش مبتنی بر صلاحیت حرفه ای
-
چارچوب طراحی پودمان های شایستگی حرفه ای مبتنی بر شغل
-
نیازسنجی شغلی و حرفه ای در آموزش های غیر رسمی براساس صلاحیت حرفه ای ملی
فرایند نیازسنجی دنیای کار مبتنی بر استاندارد طبقه بندی مشاغل کشور ISCO ۲۰۰۸
|